main

Ремонт трансмісії авто – якість, точність, доступність

Трансмісія, це складний механізм, який забезпечує передачу крутного моменту від двигуна до коліс автомобіля. Від її справності залежить не лише комфорт, але й безпека водіння. У нашому автосервісі ви отримаєте високоякісний та професійний ремонт коробки передач з використанням сучасних технологій.

Що таке трансмісія?

Основна функція трансмісії – оптимальне розподілення потужності двигуна для забезпечення найкращої динаміки та економічності автомобіля.

До основних компонентів трансмісії відносять:

  • Зчеплення забезпечує з’єднання/роз’єднання двигуна з коробкою передач.
  • Коробка передач, змінює крутний момент і швидкість обертання.
  • Роздавальна коробка, розподіляє крутний момент між осями.
  • Карданний вал, передає момент від КПП до головної передачі.
  • Головна передача, змінює напрямок і величину крутного моменту.
  • Диференціал, розподіляє крутний момент між колесами.
  • Приводні вали, передають момент до коліс.

Основна різниця між АКПП та МКПП:

Механічна трансмісія вимагає ручного перемикання передач за допомогою зчеплення та важеля перемикання передач. Вона забезпечує більший контроль над автомобілем, але вимагає більше зусиль від водія.

Автоматична трансмісія автоматично перемикає передачі без втручання водія, використовуючи гідравлічний тиск та електронне керування. Вона зручніша в експлуатації, але може бути менш ефективною з точки зору витрати пального.

Ознаки проблем з трансмісією

  • Незвичні звуки, наприклад шум, гудіння або вібрація під час руху.
  • Ривки чи шарпання при перемиканні передач.
  • Пробуксовування, особливо при рушанні з місця.
  • Затримки чи ривки при перемиканні передач в АКПП.
  • Витік масла або трансмісійної рідини.
  • Важке перемикання передач у МКПП.
  • Сторонні запахи з боку моторного відсіку.
  • Включення сигнальних індикаторів ABS.

Чому важливий своєчасний ремонт трансмісії?

  1. Незначні проблеми можуть перерости у серйозні несправності, що потребуватимуть складного та дорогого ремонту.
  2. Несправна трансмісія може пошкодити інші частини автомобіля, такі як двигун чи підвіска.
  3. Проблеми з трансмісією можуть призвести до непередбачуваної поведінки автомобіля на дорозі, що підвищує ризик аварій.
  4. Несправна трансмісія знижує паливну економічність і продуктивність двигуна.

Процес ремонту трансмісії в нашому автосервісі

  1. Візуальний огляд. Наш майстер перевіряє зовнішній вигляд трансмісійних деталей, встановлює наявність витоків рідин, зносу з’єднань, пошкоджень кабелів та проводів,
  2. Комп’ютерна діагностика. Механік використовує сучасне діагностичне обладнання для виявлення проблем з трансмісією. Проводить комплексне тестування, включаючи перевірку рівня рідини, аналіз кодів помилок, перевірку на витоки та інші технічні параметри.
  3. Розбирання трансмісії (за потреби). Якщо потрібно, наші експерти розбирають трансмісію для докладнішого огляду та виявлення проблемних деталей.Оцінюємо стан шестерень, муфт, підшипників та визначає, чи потрібен ремонт карданів.
  4. Ремонтний процес. Після виявлення проблем, наш майстер розпочинає ремонт трансмісії. Замінює зношені деталі на нові чи альтернативні високоякісні запчастини та ремонтує вузли, де це можливо.
  5. Збірка та налаштування.  Механік збирає трансмісію з новими ущільнювачами для запобігання протіканням. За допомогою спеціалізованого програмного забезпечення проводить точне налаштування електронних модулів трансмісії.
  6. Фінальне тестування. Після завершення ремонтних робіт, майстер проводить остаточну діагностику трансмісії, щоб переконатися, що всі проблеми вирішені та трансмісія працює належним чином та видаляє коди помилок. Також, механік робить тест-драйв для перевірки роботи трансмісії в реальних умовах, щоб бути впевненим у правильності її функціонування.
  7. Майстер складає аналіз про виконаний ремонт та результати діагностики та надає рекомендації щодо подальшого обслуговування трансмісії.
Checking the car before buying

Типові проблеми трансмісії та їх вирішення

Типові проблеми механічної коробки передач (МКПП)

  • Труднощі з перемиканням передач, можуть бути причиною зносу синхронізаторів, проблем з тросами перемикання передач, недостатнього рівня масла в коробці передач.
  • Незвичні звуки під час руху або перемикання передач, такі як гудіння, шурхотіння або стукіт, можуть бути ознакою зношених підшипників або шестерні, недостатньої кількості мастила.
  • Відчутні вібрації в салоні автомобіля під час перемикання передач, повідомляють про зношені чи пошкоджені деталі зчеплення, нерівномірний знос шестерень.
  • Вискальзування передач під час руху, вказує на зношені синхронізатори або шестерні, неправильне регулювання зчеплення.
  • Виявлення слідів масла під автомобілем або на коробці передач, являються ознакою пошкоджених сальників чи прокладок, тріщин в корпусі коробки передач.
  • Проблеми з включенням або вимкненням зчеплення, вказує на зношений диск зчеплення чи неправильне регулювання троса зчеплення.

Типові проблеми автоматичної коробки передач (АКПП) гідротрансформатора

  • Затримка при зміні передач або передача не вмикається взагалі, вказує на несправні  соленоїди, забруднений фільтр, низький рівень трансмісійної рідини.
  • Гудіння або вібрації під час роботи, є ознакою пошкоджених підшипників чи шестерні,  проблеми з гідротрансформатором.
  • Протікання трансмісійної рідини, може бути наслідком зношених сальників чи прокладок, тріщин у корпусі АКПП.
  • Відчуття запаху паленого масла під час роботи автомобіля, є ознакою проблем з охолодженням чи перегріву трансмісійної рідини через низький рівень.
  • Несправності у роботі задньої передачі, вказує на несправність соленоїда чи на механічні пошкодження.
  • Вібрація або шум при зміні швидкості, вказують на проблеми з гідротрансформатором, зношені шестерні або підшипники.

Типові проблеми роботизованої коробки передач (РКПП)

  • Важіль перемикання передач важко переміщується або передачі не вмикаються, є ознакою проблеми з  актуаторами або електронними компонентами.
  • Вискальзування передач, вказує на неправильну роботу електроніки, знос синхронізаторів.
  • Затримка при перемиканні передач або нерівномірна робота коробки, є наслідком несправних сенсорів чи актуаторів, проблеми з програмним забезпеченням.
  • Шум або вібрація під час перемикання передач, вказують на зношені деталі зчеплення або шестерні.
  • Раптові зупинки або втрати потужності під час руху, свідчать про несправність в електронній системі управління.
  • Труднощі із запуском двигуна або повна неможливість запустити його, є наслідком неправильної роботи механізму зчеплення або сенсорів.

Типові проблеми варіаторної коробки передач (CVT)

  • Просковзування ременя, може бути причиною зносу ременя або шківів, недостатнього натягу ременя.
  • Незвичні звуки, такі як гудіння або шурхотіння, або відчуваються вібрації під час роботи варіатора, вказують на зношені підшипники або шківи, проблеми з натяжним механізмом ременя.
  • Затримка при прискоренні, може бути причиною проблеми з ременем або шківами, зношений варіатор.
  • Протікання трансмісійної рідини, наслідком  зношених сальників або прокладок, тріщин в корпусі варіатора.
  • Відчуття запаху паленого масла або металу під час роботи автомобіля, повідомляє про перегрів через низький рівень рідини, забруднений фільтр або проблеми з охолодженням.
  • Неоднорідна робота варіатора, вказує на проблеми з електронним управлінням варіатора, знос механічних компонентів.

Профілактичне обслуговування трансмісії

  • Регулярно міняйте масло в трансмісії відповідно до рекомендацій виробника, зазвичай кожні 60 000-70 000 км пробігу чи кожні 3-5 років.
  • Перевіряйте рівень рідини в трансмісії та доливайте її за потреби, використовуючи рекомендоване виробником масло.
  • Уважно стежте за будь-якими ознаками несправності трансмісії, такими як важке перемикання передач, підвивання, цокання або течі.
  • Уникайте різких розгонів і гальмувань, які можуть підвищити знос деталей трансмісії.

Переваги ремонту трансмісії в нашому автосервісі

У ZP АвтоСервіс працюють досвідчені механіки, які роблять свою роботу з задоволенням та регулярно підвищують свою кваліфікацію. Ми використовуємо сучасне обладнання та технології для проведення точної діагностики трансмісії та ремонту коробки передач. ZP АвтоСервіс надає гарантію на виконанні роботи та на високоякісні запчастини, які були змінені у нашому автосервісі. У нашому сервісі ви можете розраховувати на конкурентні ціни та каву, поки чекаєте на ваше авто.

Часті запитання (FAQ)

Зазвичай рекомендується міняти масло в трансмісії кожні 60 000-70 000 км пробігу або кожні 3-5 років, залежно від рекомендацій виробника та умов експлуатації.

До ознак відносять важке перемикання передач, підвивання, гучні шуми або цокання, протікання масла, спалах індикатора несправності на приладовій панелі.

Рекомендується перевіряти рівень рідини в трансмісії під час кожної заміни масла або принаймні раз на рік і доливати її у разі потреби.

Трансмісію рекомендується перевіряти приблизно один раз на рік або кожні 12 000-16 000 км пробігу.

Маєте запитання або потрібна консультація?

Залиште свої контактні дані, і наші фахівці зв’яжуться з вами найближчим часом. Ми завжди готові допомогти вам з будь-якими питаннями щодо обслуговування та ремонту вашого автомобіля. Ваш комфорт і задоволення – наш пріоритет!

Заповніть форму, і ми зв’яжемося з вами найближчим часом.